شرکت کیان آب شرق(کیانکو) به عنوان شرکتی با زمینه کاری پیمانکاری طرحها و پروژه های عمرانی، با هدف جلب رضایت کارفرمایان محترم و بهبود مستمر در اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت، نظام کیفیت خود را بر اساس الزامات سیستم های مدیریت کیفیت عمومی، مدیریت مسوولیتها و پروژه های اجتماعی، مدیریت کیفیت زیست محیطی، مدیریت کیفیت ایمنی و بهداشت فردی و شغلی، مدیریت ایمنی و بهداشت کاری ، مبتنی بر استانداردهای بین المللی به شرح ذیل اعلام می دارد:
- جلب رضایت مشتریان(کارفرمایان) از طریق درک و تامین الزامات مربوط به خدمات و نیازهای کمی و کیفی مورد نظر.
- اشاعه فرهنگ کار با کیفیت، ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی به عنوان با ارزشترین سرمایه شرکت، از طریق آموزش و ایجاد محیط ایمن و مناسب کاری.
- تلاش گروهی برای صرفه جویی در منابع و کاهش ضایعات، از طریق افزایش اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت.
- اصلاح روش های مدیریتی و خدماتی شرکت، در جهت افزایش سطح کیفی خدمات و افزایش بهره وری.
- تلاش گروهی برای کار ایمن و متناسب با الزامات زیست محیطی.
- حمایت از پروژه های کاربردی در جهت اهداف اصلی شرکت و تقویت ارتباط با دانشگاه بویژه از طریق حمایت از پایان نامه های دانشجوئی.
- پشتیبانی مناسب از واحدهای اجرائی شرکت جهت تحقق اهداف سازمانی.
مسئولیت اصلی سیستم مدیریت کیفیت بر عهده مدیران عامل بوده و نماینده مدیریت، مسئول حصول اطمینان از ایجاد، اجرا و حفظ کارایی و پویایی سیستم و ارایه گزارش به مدیران عامل می باشد. پشتیبان ما در تحقق اهداف شرکت، کارکنان دلسوز، متعهد و آموزش دیده هستند. ما به نظرات کارکنان خود احترام می گذاریم و آنان را در تصمیم گیری های شرکت سهیم می داریم. خواسته های تصریح شده در این خط مشی باید توسط کارکنان مطالعه و درک گردد و در تمامی سطوح شرکت لازم الاجرا می باشد.
مجموعه مدیران شرکت با اعتقاد کامل به اینکه اهداف فوق صرفا با همفکری و تلاش علمی و عملی کارکنان قابل دسترس خواهد بود تمامی تلاش خود را برای ایجاد همدلی و هم افزائی پتانسیل نیروی انسانی شرکت به خرج می دهند تا شرکت در راه اعتلای ایران عزیز قدمهای موثرتری بردارد.